اطلس مارک
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

نحوه دریافت فاکتور خرید

نحوه دریافت فاکتور

در حالت کامپیوتر و لپ تاپ

پس از خرید از فروشگاه اطلس مارک شما می توانید فاکتور خرید خود را در پنل کاربری دریافت کنید؛ برای این کار:

1 – ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

2 – سپس وارد قسمت سفارش‌ها شوید

نحوه دریافت فاکتور خرید

در این بخش شما می توانید سفارش های خود را مشاهده کنید.

3 – بر روی گزینه مشاهده فاکتور کلیک کنید.

نحوه دریافت فاکتور خرید

دقت کنید که وضعیت سفارش شما باید در حالت تکمیل شده باشد

در بخش مشاهده فاکتور، می توانید فاکتور خود را چاپ کنید

در حالت موبایل و تبلت

در حالت موبایل هم به همین ترتیب می‌باشد: بعد از ورود به حساب کاربری وارد قسمت سفارش‌ها شوید

نحوه دریافت فاکتور خرید

در قسمت سفارش ها می توانید سفارشات خود را مشاهده کنید که همچنین با زدن برروی مشاهده فاکتور، فاکتور خود را دریافت کنید:

نحوه دریافت فاکتور خرید
0
دیدگاه‌های نوشته

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم. بستن
گفتگو (چت) آنلاین
در صورتی که میخواهید با پشتیبانی اطلس مارک گفتگو(چت) آنلاین داشته باشید، در انتهای این بخش برروی دکمه "جواب سوالتون رو پیدا نکردید؟" کلیک کنید تا پس از وارد شدن به صفحه پرسش های متداول، بتوانید با پشتیبانی گفتگو آنلاین داشته باشید.
کالا را دریافت نکردم
پرداخت شما نزد اطلس مارک محفوظ می‌ماند. اگر 48 ساعت پس از تاریخ آماده به ارسال محصول (که در صفحه جزئیات محصول درج شده) گذشته، اما همچنان فروشنده کالا و یا کد رهگیری را برایتان ارسال نکرده است و همچنین اگر از سرنوشت سفارش خود حتی بعد از ارسال آگاه نیستید، در حساب کاربری خود وارد قسمت پرسش و پیگیری شده و دکمه افزودن مورد جدید را بزنید. دپارتمان ارتباط با اطلس مارک، نوع پرسش را، کالا را دریافت نکردم، و همچنین کالای خریداری شده را انتخاب (وارد) نمائید و در محتوای پرسش‌‌تان، حتما کد خرید (که پس از خرید در سایت برای شما پیامک شده است و یا در حساب کاربری تان در بخش سفارشات قابل نمایش است) را ذکر نمائید. پس از بررسی سریع، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.
کالا مطابقت ندارد
اگر کالای خود را دریافت کرده اید اما با اطلاعاتی که درباره آن کالا در سایت درج شده است مطابقت ندارد، در حساب کاربری خود وارد قسمت پرسش و پیگیری شده و دکمه افزودن مورد جدید را بزنید. دپارتمان را ارتباط با اطلس مارک و نوع پرسش را، کالا مطابقت ندارد انتخاب کنید و همچنین کالای خریداری شده را انتخاب (وارد) نمائید و در محتوای پرسش‌‌تان. حتما کد خرید (که پس از خرید در سایت برای شما پیامک شده است و یا در حساب کاربری تان در بخش سفارشات قابل نمایش است) را ذکر نمائید. پس از بررسی سریع، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.