پس از ارسال کالا کد رهگیری مرسوله به شماره‌ای که با آن خریداری کرده‌اید پیامک می‌شود. وارد سامانه مرسولات پستی شوید و پس از وارد کردن کد رهگیری از وضعیت کالای خود باخبر شوید.

  1. وارد حساب کاربری خود شوید (لینک)
  2. وارد بخش سفارشات شوید.
  3. قسمت تکمیل شده را انتخاب کنید.
  4. در این قسمت لیست محصولاتی که ارسال شده است وجود دارد. گزینه مشاهده فاکتور را بزنید.

برای ارتباط با ما می توانید از شماره 09117104864 استفاده کنید. این شماره در تلگرام و واتس اپ هم فعال است.

برای اطلاعات بیشتر وارد صفحه تماس با ما شوید.