اطلس مارک
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مزایای خرید از اطلس مارک

  • ارتباط مستقیم با فروشنده و اطلاع از چگونگی کالا قبل از خرید .
  • خرید انواع کالا در هر مکان (خانه، محل کار) بدون اتلاف وقت و صرف هزینه .
  • سرعت و سهولت خرید از طریق پرداخت آنلاین و امن .
  • مرجوع کردن کالا و دریافت وجه درصورتی که محتوای نوشته شده از کالا مانند خود کالا نباشد .
  • رهگیری کالا های خریداری شده با دریافت کد رهگیری (ارسال شده از سوی فروشنده) .
  • دریافت فاکتور کالاهای خریداری شده (در پنل کاربری) .
  • عدم نیاز به وارد کردن نام و نشانی در هر خرید.
  • خرید مستقیم از تولید کننده و تامین کننده .
  • امکان افزودن به علاقه مندی کالا برای مشاهده در آینده (در پنل کاربری)


گارد حمایت از خریداران اطلس مارک

اطلس مارک از پول شما در زمان خرید و فروش محافظت می کند و تا زمانی که شما کالای خود را دریافت نکردید، پولی به فروشنده پرداخت نمی گردد. پرداخت اینترنتی (آنلاین) از طریق پرتال الکترونیکی بانک ملت و بانک سامان با کارت های بانک کشاورزی ،بانک ملت،بانک ملی ، بانک صادرات ،بانک سامان ،بانک صنعت و معدن ،بانک اقتصاد نوین ،بانک پاسارگاد ،بانک پارسیان ،بانک سینا و سایر بانک های متصل و عضو شبکه شتاب میسر می باشد.

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتابلوگوی بانک ها

0
جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم. بستن
گفتگو (چت) آنلاین
در صورتی که میخواهید با پشتیبانی اطلس مارک گفتگو(چت) آنلاین داشته باشید، در انتهای این بخش برروی دکمه "جواب سوالتون رو پیدا نکردید؟" کلیک کنید تا پس از وارد شدن به صفحه پرسش های متداول، بتوانید با پشتیبانی گفتگو آنلاین داشته باشید.
کالا را دریافت نکردم
پرداخت شما نزد اطلس مارک محفوظ می‌ماند. اگر 48 ساعت پس از تاریخ آماده به ارسال محصول (که در صفحه جزئیات محصول درج شده) گذشته، اما همچنان فروشنده کالا و یا کد رهگیری را برایتان ارسال نکرده است و همچنین اگر از سرنوشت سفارش خود حتی بعد از ارسال آگاه نیستید، در حساب کاربری خود وارد قسمت پرسش و پیگیری شده و دکمه افزودن مورد جدید را بزنید. دپارتمان ارتباط با اطلس مارک، نوع پرسش را، کالا را دریافت نکردم، و همچنین کالای خریداری شده را انتخاب (وارد) نمائید و در محتوای پرسش‌‌تان، حتما کد خرید (که پس از خرید در سایت برای شما پیامک شده است و یا در حساب کاربری تان در بخش سفارشات قابل نمایش است) را ذکر نمائید. پس از بررسی سریع، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.
کالا مطابقت ندارد
اگر کالای خود را دریافت کرده اید اما با اطلاعاتی که درباره آن کالا در سایت درج شده است مطابقت ندارد، در حساب کاربری خود وارد قسمت پرسش و پیگیری شده و دکمه افزودن مورد جدید را بزنید. دپارتمان را ارتباط با اطلس مارک و نوع پرسش را، کالا مطابقت ندارد انتخاب کنید و همچنین کالای خریداری شده را انتخاب (وارد) نمائید و در محتوای پرسش‌‌تان. حتما کد خرید (که پس از خرید در سایت برای شما پیامک شده است و یا در حساب کاربری تان در بخش سفارشات قابل نمایش است) را ذکر نمائید. پس از بررسی سریع، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.