اطلس مارک
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

گزارش اشکال در سایت

در صورت مشاهده باگ یا عملکرد نادرست سایت،‌ می‌توانید با گزارش در این فرم ما را در حفظ امنیت خرید و اطلاعات کاربران یاری رسانید. پس از بررسی گزارش شما توسط تیم پشتیبانی، هدیه‌ای جهت قدردانی تقدیم شما خواهد شد.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

شرایط و قوانین

لطفا توجه داشته باشید قبل از برطرف شدن خطای گزارش شده، هیچگونه اطلاعاتی در مورد آن را عمومی نکرده و یا با دیگران به اشتراک نگذارید. بدون رضایت افراد با حساب کاربری آن‌ها تعاملی نداشته باشید و از شکستن حریم شخصی افراد و ایجاد مشکل در اطلاعات دیگران اجتناب کنید. همچنین به هیچ عنوان از مشکلات که یافته‌اید، بهره‌برداری و سوءاستفاده نکنید و به قوانین کشور پایبند باشید. با توجه به اهمیت خطای گزارش شده از سوی شما، به پاس قدردانی هدیه‌ای برای شما در نظر گرفته خواهد گرفت

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم. بستن
گفتگو (چت) آنلاین
در صورتی که میخواهید با پشتیبانی اطلس مارک گفتگو(چت) آنلاین داشته باشید، در انتهای این بخش برروی دکمه "جواب سوالتون رو پیدا نکردید؟" کلیک کنید تا پس از وارد شدن به صفحه پرسش های متداول، بتوانید با پشتیبانی گفتگو آنلاین داشته باشید.
کالا را دریافت نکردم
پرداخت شما نزد اطلس مارک محفوظ می‌ماند. اگر 48 ساعت پس از تاریخ آماده به ارسال محصول (که در صفحه جزئیات محصول درج شده) گذشته، اما همچنان فروشنده کالا و یا کد رهگیری را برایتان ارسال نکرده است و همچنین اگر از سرنوشت سفارش خود حتی بعد از ارسال آگاه نیستید، در حساب کاربری خود وارد قسمت پرسش و پیگیری شده و دکمه افزودن مورد جدید را بزنید. دپارتمان ارتباط با اطلس مارک، نوع پرسش را، کالا را دریافت نکردم، و همچنین کالای خریداری شده را انتخاب (وارد) نمائید و در محتوای پرسش‌‌تان، حتما کد خرید (که پس از خرید در سایت برای شما پیامک شده است و یا در حساب کاربری تان در بخش سفارشات قابل نمایش است) را ذکر نمائید. پس از بررسی سریع، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.
کالا مطابقت ندارد
اگر کالای خود را دریافت کرده اید اما با اطلاعاتی که درباره آن کالا در سایت درج شده است مطابقت ندارد، در حساب کاربری خود وارد قسمت پرسش و پیگیری شده و دکمه افزودن مورد جدید را بزنید. دپارتمان را ارتباط با اطلس مارک و نوع پرسش را، کالا مطابقت ندارد انتخاب کنید و همچنین کالای خریداری شده را انتخاب (وارد) نمائید و در محتوای پرسش‌‌تان. حتما کد خرید (که پس از خرید در سایت برای شما پیامک شده است و یا در حساب کاربری تان در بخش سفارشات قابل نمایش است) را ذکر نمائید. پس از بررسی سریع، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.