اطلس مارک
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

تماس با ما

Table Of Contents

تماس با اطلس مارک

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با اطلس مارک، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید و یا از گفتگو آنلاین استفاده کنید.

ایمیل سازمانی: info@atlasmark.ir

تلفن تماس: ۰۱۳۳۳۸۲۴۰۹۶

شماره واتس اپ: ۰۹۱۰۱۱۰۴۷۱۱

اینستاگرام: atlasmark.ir

روزهای تعطیلی که اطلس مارک هیچ گونه سرویس‌دهی و خدمات و پاسخگویی ندارد به شرح زیر است:

۱۳ فروردین (روز طبیعت)

۱۴ خرداد

۸ شهریور (تاسوعا)

۹ شهریور (عاشورا)

۱۷ مهر(اربعین)

۴ آبان (رحلت حضرت رسول اکرم)

۲۲ بهمن

تماس با ما و رسیدگی به انتقادها و شکایت‌ها

در صورتی که میخواهید ما با شما تماس بگیریم و اگر انتقاد و یا شکایتی از اطلس مارک دارید، از فرم زیر با ما در ارتباط باشید. با تشکر

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم. بستن
گفتگو (چت) آنلاین
در صورتی که میخواهید با پشتیبانی اطلس مارک گفتگو(چت) آنلاین داشته باشید، در انتهای این بخش برروی دکمه "جواب سوالتون رو پیدا نکردید؟" کلیک کنید تا پس از وارد شدن به صفحه پرسش های متداول، بتوانید با پشتیبانی گفتگو آنلاین داشته باشید.
کالا را دریافت نکردم
پرداخت شما نزد اطلس مارک محفوظ می‌ماند. اگر 48 ساعت پس از تاریخ آماده به ارسال محصول (که در صفحه جزئیات محصول درج شده) گذشته، اما همچنان فروشنده کالا و یا کد رهگیری را برایتان ارسال نکرده است و همچنین اگر از سرنوشت سفارش خود حتی بعد از ارسال آگاه نیستید، در حساب کاربری خود وارد قسمت پرسش و پیگیری شده و دکمه افزودن مورد جدید را بزنید. دپارتمان ارتباط با اطلس مارک، نوع پرسش را، کالا را دریافت نکردم، و همچنین کالای خریداری شده را انتخاب (وارد) نمائید و در محتوای پرسش‌‌تان، حتما کد خرید (که پس از خرید در سایت برای شما پیامک شده است و یا در حساب کاربری تان در بخش سفارشات قابل نمایش است) را ذکر نمائید. پس از بررسی سریع، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.
کالا مطابقت ندارد
اگر کالای خود را دریافت کرده اید اما با اطلاعاتی که درباره آن کالا در سایت درج شده است مطابقت ندارد، در حساب کاربری خود وارد قسمت پرسش و پیگیری شده و دکمه افزودن مورد جدید را بزنید. دپارتمان را ارتباط با اطلس مارک و نوع پرسش را، کالا مطابقت ندارد انتخاب کنید و همچنین کالای خریداری شده را انتخاب (وارد) نمائید و در محتوای پرسش‌‌تان. حتما کد خرید (که پس از خرید در سایت برای شما پیامک شده است و یا در حساب کاربری تان در بخش سفارشات قابل نمایش است) را ذکر نمائید. پس از بررسی سریع، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.