اطلس مارک
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

نحوه حمایت از فروشندگان در اطلس مارک

  • اطلس مارک برای فروش بیشتر کالاهای فروشندگان از ابزارهای قدرتمند بازاریابی و تبلیغات گسترده در سراسر کشور استفاده می نماید.
  • امکان اصلاح فیدبک های ناراضی خریداران، پس از بررسی کارشناسان اطلس مارک و جلب رضایت خریدار، وجود دارد.
  • از آنجایی که اطلس مارک وجه کالا را قبل از ارسال آن از خریداران دریافت می نماید، فروشندگان با اطمینان کامل و آرامش خاطر می توانند کالا را ارسال نمایند.
  • پیگیری ارسال کالا و دریافت فیدبک از خریداران در کمترین زمان ممکن و تسویه حساب با فروشندگان بعد از ثبت درخواست برداشت در کمترین زمان ممکن صورت می پذیرد.
  • خریداران مشکل پسند که در اکثر خریدهایشان مشکل ایجاد می نمایند توسط سیستم های هوشمند اطلس مارک شناسایی شده و پس از تذکر، از فعالیت آنها در سایت جلوگیری می شود.
  • اطلس مارک تنها از خریداران در مقابل فروشندگان متخلف حمایت می نماید. فروشندگانی که قوانین را رعایت می نمایند، مشکلی نخواهند داشت و از آنان در مقابل خریداران مشکل پسند حمایت می گردد.
  • طرح شکایت از سوی خریداران تنها در صورتی قابل قبول است که کالای خریداری شده توسط آنها با آنچه که در سایت توسط فروشنده ثبت شده، مغایرت داشته باشد (پس دقت کنید تا اطلاعات دقیقی از کالا در سایت درج کنید). خریدار برای اثبات ادعای خود و همچنین برگشت کالا به فروشنده باید دلیل و مدرک قانع کننده ارایه دهد.
  • جهت رفع مشکلات فروشندگان، در مرکز آموزش فروشندگان اطلس مارک، گفتگوی آنلاین وجود دارد و همچنین میتوانید در صفحه تماس با ما مخصوص فروشندگان، با پشتیانی تماس حاصل نمائید یا در واتس اپ با ما در ارتباط باشید. مشکلات شما در اسرع وقت مرتفع خواهد شد.
نکاتی که فروشنده باید رعایت کند تا شامل “حمایت از فروشندگان در اطلس مارک” شود:

توصیه اطلس مارک این است که برای فروش بیشتر و بهتر و همچنین جلوگیری از مشکلات و سوءاستفاده های احتمالی؛ راهنمای سایت را دقیق مطالعه و مطابق آن رفتار نمایید. در صورت مشاهده موارد مشکوک حتما موضوع را به اطلس مارک گزارش دهید.

اطلس مارک دارای مجوز قانونی برای خرید و فروش اینترنتی می باشد

  • دارنده نماد اعتماد الکترونیک، از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت (مشاهده)
  • درگاه مستقیم بانک سامان و بانک ملت

0
جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم. بستن
گفتگو (چت) آنلاین
در صورتی که میخواهید با پشتیبانی اطلس مارک گفتگو(چت) آنلاین داشته باشید، در انتهای این بخش برروی دکمه "جواب سوالتون رو پیدا نکردید؟" کلیک کنید تا پس از وارد شدن به صفحه پرسش های متداول، بتوانید با پشتیبانی گفتگو آنلاین داشته باشید.
کالا را دریافت نکردم
پرداخت شما نزد اطلس مارک محفوظ می‌ماند. اگر 48 ساعت پس از تاریخ آماده به ارسال محصول (که در صفحه جزئیات محصول درج شده) گذشته، اما همچنان فروشنده کالا و یا کد رهگیری را برایتان ارسال نکرده است و همچنین اگر از سرنوشت سفارش خود حتی بعد از ارسال آگاه نیستید، در حساب کاربری خود وارد قسمت پرسش و پیگیری شده و دکمه افزودن مورد جدید را بزنید. دپارتمان ارتباط با اطلس مارک، نوع پرسش را، کالا را دریافت نکردم، و همچنین کالای خریداری شده را انتخاب (وارد) نمائید و در محتوای پرسش‌‌تان، حتما کد خرید (که پس از خرید در سایت برای شما پیامک شده است و یا در حساب کاربری تان در بخش سفارشات قابل نمایش است) را ذکر نمائید. پس از بررسی سریع، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.
کالا مطابقت ندارد
اگر کالای خود را دریافت کرده اید اما با اطلاعاتی که درباره آن کالا در سایت درج شده است مطابقت ندارد، در حساب کاربری خود وارد قسمت پرسش و پیگیری شده و دکمه افزودن مورد جدید را بزنید. دپارتمان را ارتباط با اطلس مارک و نوع پرسش را، کالا مطابقت ندارد انتخاب کنید و همچنین کالای خریداری شده را انتخاب (وارد) نمائید و در محتوای پرسش‌‌تان. حتما کد خرید (که پس از خرید در سایت برای شما پیامک شده است و یا در حساب کاربری تان در بخش سفارشات قابل نمایش است) را ذکر نمائید. پس از بررسی سریع، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.