اطلس مارک
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ضمانت بازگشت وجه

ضمانت بازگشت وجه
لوگو تیره اطلس مارک

در هنگام خرید از فروشگاه، وجه را به حساب اطلس مارک واریز می‌کنید و فروشنده محصول شما را ارسال می‌کند، در صورت تایید شما، پول به حساب فروشنده واریز می‌شود .


ضمانت بازگشت وجه شما

یک - one

کالا را دریافت نکرده ام
پول شما در حساب شرکت اطلس مارک به امانت نگه داشته شده است. در صورتی که کالا را دریافت نکرده اید، برای پیگیری توسط اطلس مارک، بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

کالا با سفارش مطابقت ندارد
اگر کالای دریافت شده همان کالای سفارش داده نیست، اطلس مارک از شما حمایت می کند و وجه پرداختی شما را کامل برمی گرداند. جهت اعلام مغایرت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

آموزش بازگشت وجه

در صورتی که کیفیت ویدئو پایین است، در هنگام نمایش ویدئو گزینه (تنظیمات) را بزنید و کیفیت موردنظرتان را انتخاب کنید. دقت کنید که کیفیت ویدئو براساس سرعت اینترنت شما تعیین می شود و تغییر کیفیت ویدئو در سرعت بارگذاری آن تاثیر خواهد گذاشت.

با توجه به این که خرید و فروش کالاهای طرح و کپی در ایران رایج است، فروش اینگونه محصولات در اطلس مارک نیز مجاز است. کالاهای طرح و کپی با برچسب غیراصل در فروشگاه مشخص هستند و هنگام خرید به این نکته توجه کنید. طبیعتا کیفیت این کالاها در حد کالاهای اصل و اورجینال نمی باشد.

اطلاعات بیشتر

0
دیدگاه‌های نوشته

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم. بستن
گفتگو (چت) آنلاین
در صورتی که میخواهید با پشتیبانی اطلس مارک گفتگو(چت) آنلاین داشته باشید، در انتهای این بخش برروی دکمه "جواب سوالتون رو پیدا نکردید؟" کلیک کنید تا پس از وارد شدن به صفحه پرسش های متداول، بتوانید با پشتیبانی گفتگو آنلاین داشته باشید.
کالا را دریافت نکردم
پرداخت شما نزد اطلس مارک محفوظ می‌ماند. اگر 48 ساعت پس از تاریخ آماده به ارسال محصول (که در صفحه جزئیات محصول درج شده) گذشته، اما همچنان فروشنده کالا و یا کد رهگیری را برایتان ارسال نکرده است و همچنین اگر از سرنوشت سفارش خود حتی بعد از ارسال آگاه نیستید، در حساب کاربری خود وارد قسمت پرسش و پیگیری شده و دکمه افزودن مورد جدید را بزنید. دپارتمان ارتباط با اطلس مارک، نوع پرسش را، کالا را دریافت نکردم، و همچنین کالای خریداری شده را انتخاب (وارد) نمائید و در محتوای پرسش‌‌تان، حتما کد خرید (که پس از خرید در سایت برای شما پیامک شده است و یا در حساب کاربری تان در بخش سفارشات قابل نمایش است) را ذکر نمائید. پس از بررسی سریع، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.
کالا مطابقت ندارد
اگر کالای خود را دریافت کرده اید اما با اطلاعاتی که درباره آن کالا در سایت درج شده است مطابقت ندارد، در حساب کاربری خود وارد قسمت پرسش و پیگیری شده و دکمه افزودن مورد جدید را بزنید. دپارتمان را ارتباط با اطلس مارک و نوع پرسش را، کالا مطابقت ندارد انتخاب کنید و همچنین کالای خریداری شده را انتخاب (وارد) نمائید و در محتوای پرسش‌‌تان. حتما کد خرید (که پس از خرید در سایت برای شما پیامک شده است و یا در حساب کاربری تان در بخش سفارشات قابل نمایش است) را ذکر نمائید. پس از بررسی سریع، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.