پرسش های متداول در رابطه با خرید از اطلس مارک
برای ارتباط با فروشنده مراحل زیر را دنبال کنید:
1 – وارد حساب کاربری خود شوید (لاگین کنید) .
2 – وارد قسمت پیشخوان حساب کاربری شوید .
3 – وارد بخش پرسش و پیگیری شده و گزینه ارسال پرسش جدید را بزنید .
4 – ابتدا دپارتمان ارتباط با فروشنده و در ادامه محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و شروع به پرسش نمائید.
توجه : ارسال هرگونه پیام مبنی بر ارتباط مستقیم با فروشنده اعم از، ایمیل یا شماره موبایل تخلف محسوب شده و منجر به بسته شدن حساب کاربری شما می شود .
در موارد بسیار خاص به خاطر مشکلات شبکه بانکی که غالباً توسط بانک ها به وجود می آید و مشکلات اینترنت، این مشکل ایجاد می گردد که جای نگرانی نبوده و حداکثر پس از 48 ساعت وجه کسر شده به حساب شما برگشت داده می شود. در صورتی که پس از 48 ساعت مشکل برطرف نشد، مراحل زیر را دنبال کنید:
1 – وارد حساب کاربری خود شوید (لاگین کنید) .
2 – وارد قسمت پیشخوان حساب کاربری شوید .
3 – وارد بخش پرسش و پیگیری شده و گزینه ارسال پرسش جدید را بزنید .
4 – دپارتمان ارتباط با اطلس مارک را انتخاب کنید و مشکل به وجود آمده را گزارش کنید
پس از بررسی سریع، نتیجه از طریق تماس یا پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد.
پرداخت شما نزد اطلس مارک محفوظ می ماند. اگر 48 ساعت پس از تاریخ آماده به ارسال محصول (که در صفحه جزئیات محصول درج شده) گذشته، اما همچنان فروشنده کالا را ارسال نکرده است و همچنین اگر از سرنوشت سفارش خود آگاه نیستید، مراحل زیر را دنبال کنید :
1 – وارد حساب کاربری خود شوید (لاگین کنید) .
2 – وارد قسمت پیشخوان حساب کاربری شوید .
3 – وارد بخش پرسش و پیگیری شده و گزینه ارسال پرسش جدید را بزنید .
4 – دپارتمان ارتباط با اطلس مارک و نوع پرسش را، کالا را دریافت نکردم را انتخاب کنید .
5 – کالای خریداری شده را انتخاب (وارد) نمائید و در محتوای پرسشتان، حتما کد خرید (که پس از خرید در سایت برای شما پیامک شده است) را ذکر نمایید .
پس از بررسی سریع، نتیجه از طریق تماس یا پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد.
توجه : در صورتی که کد خرید را نیافتید، از قسمت پیشخوان حساب کاربری، وارد بخش سفارشها شوید. در این بخش میتوانید کد خرید سفارشات خود را مشاهده نمایید .
شما پس از دریافت کالا 24 ساعت مهلت دارید تا کالا را تست کنید. درصورتی که کالای دریافت شده با آنچه فروشنده در سایت اعلام کرده بود مطابقت نداشت مراحل زیر را دنبال کنید:
1 – وارد حساب کاربری خود شوید (لاگین کنید) .
2 – وارد قسمت پیشخوان حساب کاربری شوید .
3 – وارد بخش پرسش و پیگیری شده و گزینه ارسال پرسش جدید را بزنید .
4 – دپارتمان ارتباط با اطلس مارک و نوع پرسش را، کالا مطابقت ندارد را انتخاب کنید .
5 – کالای خریداری شده را انتخاب (وارد) نمائید و در محتوای پرسشتان، حتما کد خرید (که پس از خرید در سایت برای شما پیامک شده است) را ذکر نمایید .
پس از بررسی سریع، نتیجه از طریق تماس یا پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد.
توجه : در صورتی که کد خرید را نیافتید، از قسمت پیشخوان حساب کاربری، وارد بخش سفارشها شوید. در این بخش میتوانید کد خرید سفارشات خود را مشاهده نمایید .
پس از خرید، اطلس مارک به شما 24 ساعت مهلت تست میدهد و در صورتی که کالا با سفارش مطابقت نداشت میتوانید کالا را مرجوع کنید(پس بفرستید). بنابراین نیازی به مشاهده کالا قبل از خرید نمی باشد.
اطلس مارک یک بازار خید و فروش آنلاین میباشد که در آن خریداران کالاها را با هم مقایسه کرده و بهترین قیمت را خریداری میکنند.
طبیعتا در چنین بازاری کالاهای گران خریداری نمی شود و فروشندگانی که قیمت کالا هایشان را بالاتر از حد ثبت نموده اند نمیتوانند با سایرین رقابت کنند و کالاهایشان به فروش نمی رسد. توجه داشته باشید که بعضی از فروشندگان از قیمت بازار بی خبر هستند .
در صورتی که مایل هستید می توانید به فروشنده قیمت بازار را اطلاع دهید؛ برای این منظور مراحل زیر را دنبال کنید :
1 – وارد حساب کاربری خود شوید (لاگین کنید) .
2 – وارد قسمت پیشخوان حساب کاربری شوید .
3 – وارد بخش پرسش و پیگیری شده و گزینه ارسال پرسش جدید را بزنید .
4 – ابتدا دپارتمان ارتباط با فروشنده و در ادامه محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و در محتوای پرسش، قیمت بازار را به فروشنده اطلاع دهید .
کد خرید پس از خرید کالا به صورت پیامک به شماره موبایل وارد شده در صفحه پرداخت ارسال می گردد. اگر کد خرید را دریافت نکرده اید، مراحل زیر را دنبال کنید :
1 – وارد حساب کاربری خود شوید (لاگین کنید) .
2 – وارد قسمت پیشخوان حساب کاربری شوید .
3 – وارد بخش سفارشها شوید. در این بخش میتوانید کد خرید سفارشات خود را مشاهده نمایید .
اگر 48 ساعت پس از تاریخ آماده به ارسال محصول (که در صفحه جزئیات محصول درج شده) گذشته، اما پیامک مبنی بر ارسال کالا توسط فروشنده دریافت نگردید، مراحل زیر را دنبال کنید :
1 – وارد حساب کاربری خود شوید (لاگین کنید) .
2 – وارد قسمت پیشخوان حساب کاربری شوید .
3 – وارد بخش پرسش و پیگیری شده و گزینه ارسال پرسش جدید را بزنید .
4 – دپارتمان ارتباط با اطلس مارک و نوع پرسش را، کال انتخاب نماییدا را دریافت نکردم را انتخاب کنید .
5 – کالای خریداری شده را انتخاب (وارد) نمائید و در محتوای پرسشتان، حتما کد خرید (که پس از خرید در سایت برای شما پیامک شده است) را ذکر نمایید .
پس از بررسی سریع، نتیجه از طریق تماس یا پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد.
توجه : در صورتی که کد خرید را نیافتید، از قسمت پیشخوان حساب کاربری، وارد بخش سفارشها شوید. در این بخش میتوانید کد خرید سفارشات خود را مشاهده نمایید .
در صورتی که امکان پرداخت آنلاین را ندارید با شرکت تماس بگیرید تا شماره کارت جهت پرداخت از طریق خودپرداز در اختیار شما قرار گیرد. صفحه تماس با ما
در صورتی که فروشنده ای در صفحه کالا و یا پیام داخلی از شما خواست تا مبلغ را به حساب خودش واریز نمایید، این کار را انجام ندهید. خرید از اطلس مارک این امکان را به شما می دهد تا با اطمینان کالا را دریافت نمایید و در صورت مغایرت با کالای ذکر شده بتوانید مبلغ پرداختی خود را پس بگیرید. در صورتی که مستقیما مبلغ کالا را به حساب فروشنده واریز نمایید اطلس مارک هیچ ضمانتی در خرید شما نخواهد داشت و امکان بازگرداندن مبلغ شما از فروشنده در صورتی که کالا را ارسال ننماید وجود نخواهد داشت.
ضمنا در صورتی که چنین پیامی از سمت فروشنده دریافت کردید، خواهشمندیم سریعا به پشتیبانی اطلس مارک اطلاع دهید تا با فروشنده برخورد شده و جلوی کلاهبرداری های احتمالی را بگیریم . با تشکر .
صفحه تماس با ما