اطلس مارک
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مزایای فروش کالا در اطلس مارک

  •  امکان فروش و ارسال کالا به سراسر کشور
  •  امکان ثبت کالا به مدت نامحدود و رایگان
  •  امکان ایجاد فروشگاه حرفه ای با آدرس اختصاصی
  •  مخفی بودن ایمیل و تلفن جهت پیشگیری از مزاحمت
  •  امکان مدیریت پیشرفته کالاها بصورت تکی و گروهی
  •  سیستم حل اختلاف در صورت مشکل در فروش
  •  سیستم فیدبک و افزایش اعتبار فروشنده در فروش آنلاین
  •  اطلاع از طریق پیامک پس از فروش کالا
  •  فروش و ارسال تعداد نامحدود کالا بدون ترک خانه یا محل کار
  •  دریافت وجه تضمین شده از اطلس مارک بدون نیاز به معامله در خیابان
  •  دریافت کل وجه کالا از خریدار قبل از مطلع کردن فروشنده جهت ارسال کالا

0
جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم. بستن
گفتگو (چت) آنلاین
در صورتی که میخواهید با پشتیبانی اطلس مارک گفتگو(چت) آنلاین داشته باشید، در انتهای این بخش برروی دکمه "جواب سوالتون رو پیدا نکردید؟" کلیک کنید تا پس از وارد شدن به صفحه پرسش های متداول، بتوانید با پشتیبانی گفتگو آنلاین داشته باشید.
کالا را دریافت نکردم
پرداخت شما نزد اطلس مارک محفوظ می‌ماند. اگر 48 ساعت پس از تاریخ آماده به ارسال محصول (که در صفحه جزئیات محصول درج شده) گذشته، اما همچنان فروشنده کالا و یا کد رهگیری را برایتان ارسال نکرده است و همچنین اگر از سرنوشت سفارش خود حتی بعد از ارسال آگاه نیستید، در حساب کاربری خود وارد قسمت پرسش و پیگیری شده و دکمه افزودن مورد جدید را بزنید. دپارتمان ارتباط با اطلس مارک، نوع پرسش را، کالا را دریافت نکردم، و همچنین کالای خریداری شده را انتخاب (وارد) نمائید و در محتوای پرسش‌‌تان، حتما کد خرید (که پس از خرید در سایت برای شما پیامک شده است و یا در حساب کاربری تان در بخش سفارشات قابل نمایش است) را ذکر نمائید. پس از بررسی سریع، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.
کالا مطابقت ندارد
اگر کالای خود را دریافت کرده اید اما با اطلاعاتی که درباره آن کالا در سایت درج شده است مطابقت ندارد، در حساب کاربری خود وارد قسمت پرسش و پیگیری شده و دکمه افزودن مورد جدید را بزنید. دپارتمان را ارتباط با اطلس مارک و نوع پرسش را، کالا مطابقت ندارد انتخاب کنید و همچنین کالای خریداری شده را انتخاب (وارد) نمائید و در محتوای پرسش‌‌تان. حتما کد خرید (که پس از خرید در سایت برای شما پیامک شده است و یا در حساب کاربری تان در بخش سفارشات قابل نمایش است) را ذکر نمائید. پس از بررسی سریع، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.