رویه بازگردانی کالا در اطلس مارک …!

بازگردانی کالا شامل قوانین زیر است…

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

اطلس مارک همواره رضایت مندی مشتریان خود را سر لوح کار خود قرار داده و در این راستا می کوشد تا آسوده‌گی خاطر شما عزیزان را فراهم کند و در تلاش است تا کالاهای خریداری شده در بهترین شرایط خود به دست مشتری برسد. با این وجود ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. برخی از گروه‌های محصولات که اصالت فیزیکی و سلامت و بهداشت آنها مستقیم توسط تیم پشتیبانی اطلس مارک تایید می‌شود (مانند محصولات غذایی) مشمول مهلت ۶ روز تست و بازگشت کالا نمی‌شوند. برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، اطلس مارک ۶ روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.

در استفاده از ۶ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد;

– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا  ۶  روز پس از دریافت کالا، به اطلس مارکـ اطلاع داده شود.

– لازم است کارتن یا جعبه و بسته بندی اصلی محصولات تا پایان ۶ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه و بسته بندی اصلی خود به اطلس مارک بازگردانده شود.

– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه و بسته نبدی اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

– این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود;

– اگر انصراف از خرید قبل از ارسال کالا باشد، خرید کالا به طور کامل باطل خواهد شد و وجه پرداختی، عینا بازگشت داده خواهد شد.

– اگر انصراف از خرید بعد از ارسال کالا باشد وجه پرداختی پس از کسر هزینه ارسال و هزینه برگشت بازگشت کالا، بازگشت داده خواهد شد.

توجه: اگر بسته بندی کالا باز شود و پس از بازگشت کالا تیم پشتیبانی متوجه این موضوع شود، انصراف از خرید مورد قبول واقع نخواهد شد.

چگونه کالای خریداری شده را بازگشت دهم

– از ارسال کالا بدون هماهنگی با  واحد خدمات پس از فروش اطلس مارک جدا خود داری نمایید.

از برحسب زدن یا نوشتن توضیحات روی بسته بندی خود داری کنید کالا را در کارتن یا بسته جداگانه قرار دهید سپس ارسال کنید.

در صورت ارسال کالا از طریق پست یا باربری رسید را به ایمیل info@atlasmark.ir ارسال یا به پشتیبانی ۰۱۳۳۳۸۲۴۰۹۶ تماس حاصل نمائید.

کالای خریداری شده از فروشنده را چگونه بازگشت دهم؟

– در صفحه جزئیات محصول نام فروشگاه فروشنده آن محصول وجود دارد که با کلیک برروی نام فروشگاه، وارد صفحه جزئیات فروشگاه می‌شوید که آدرس فروشگاه در آن قید شده است. برای ارسال کالای خریداری شده از فروشندگان اطلس مارک، از آدرس قید شده در صفحه جزئیات فروشگاه آن محصول استفاده نمائید .

هزینه ارسال چگونه محاسبه خواهد شد؟

– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش اطلس مارک برسد، هزینه‌های ارسال به عهده اطلس مارک است.
– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به آدرس فروشگاه اطلس مارک ارسال شود. همچنین تصویری از رسید تهیه و به آدرس info@atlasmark.com ایمیل شود
– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان اطلس مارک، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

در اگر کالا خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد;

– وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش اطلس مارک از طریق گفتگو آنلاین یا ایمیل به آدرس info@atlasmark.com اطلاع داده شود.

– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است.

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بسته‌بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بسته‌بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به اطلس مارک بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش‌کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.